Beställningar av etikettmaterial görs nu hos KEYFO

Sedan januari 2022 ingår KEYFO System AB i InfoSolutionsgruppen. Det innebär att rutinerna för beställning och support av etikettmaterial kommer se annorlunda ut framöver.

Från och med 10 juni 2022 ska du göra din beställning av etiketter och etikettskrivare direkt hos KEYFO via ditt nya konto i webbshopen. Dessa nya rutiner ska vara gynnsamma för våra kunder genom både enklare förfarande och snabbare hantering. 

Du behöver ansöka om ett konto hos KEYFO för att se dina priser och kunna lägga en order.

Följ dessa steg för att skapa ett konto:

  • Klicka på ‘Logga in’ uppe i högra hörnet på Keyfo.se 
  • Klicka på ‘Ansök om konto’ och fyll i dina uppgifter
  • Om uppgifterna stämmer får du ett mail från KEYFO när ditt konto är skapat (observera att mailet ibland hamnar i skräpposten)
  • Första gången du loggar in på ditt konto behöver du klicka på ‘Glömt lösen?’ 
  • En länk för att skapa ett nytt lösenord skickas till din registrerade e-postadress. Klicka på länken och skapa ett nytt lösenord.  
  • Nu är allt klart och du kan göra dina kommande beställningar via ditt konto hos KEYFO

I eRemiss/LabPortalen samt på InfoSolutions hemsida kommer det, från och med releasen 9 juni, finnas direktlänkar till KEYFO’s webbshop.

Vänligen hjälp oss se till att rätt person som brukar göra beställningar hos er får informationen. 


KEYFO System AB är återförsäljare av streckkodsystem och etikettmaterial för laboratorier och klinisk sjukvård. Sedan januari 2022 är KEYFO System AB ett helägt dotterbolag till InfoSolutions Sverige AB.

Läs mer om förvärvet av KEYFO här >>